ایا اداره شرکت می تواند تاثیر عکس احساس سرمایه گذار

توضیحات محصول

چکیده

این مقاله تحقیق می کند که ایا احساس سرمایه گذار بر تصمیمات سرمایه گذاری شرکت اثر عکس می گذارد؟ و در صورت وجود چنین تاثیری، ایا می تواند بوسیله مکانیزم های اداره شرکت کاهش یابد؟ نمونه شامل شرکت های لیست شده در تایوان و در بازه سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ می باشد. نتایج تجربی نشان می دهد که احساس سرمایه گذار به طور قابل توجه و مثبتی با مقادیر سرمایه گذاری های جدید و سرمایه گذاری های بیش از حد جدید، مرتبط است. ازمایشات بیشتر برای تعدیل کردن تاثیر اداره شرکت نشان می دهد که مکانیزم های اداره شرکت می تواند تاثیر عکس احساس سرمایه گذار را بر تصمیم های سرمایه گذاری شرکت کاهش دهد. نتایج تجربی از مقالات منتشر شده قبلی حمایت می کند؛ منظور ان دسته از مقالاتی است که در ان ها اداره شرکت بر تصمیم گیری مدیریت هم تاثیر تشویقی و هم تاثیر نظارتی دارد. با توجه به مسائل سازمانی، تصمیم های سرمایه گذاری مدیران ممکن است تحت اثر احساس سرمایه گذار باشد و او را از هدف افزایش ارزش شرکت دور سازد. بنابراین شرکت ها می بایست مکانیزم های اداره شرکت را تقویت سازند تا تاثیر عکس احساس سرمایه گذار را کاهش دهند.

 

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول