تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفری

قیمت | 6,700 تومان |
word | 152 صفحه |
تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش
جدول شماره 2-1- برخی تفاوتهای برنامهریزی استراتژیک و برنامهریزی بلندمدت (Fahey, 1989). 15
جدول 2-2. 28
جدول شماره 2-3- جمعبندي سابقه تحقيقات مشابه. 64
جدول 3-1. 78
جدول-4-1- میانگین مقایسات زوجی نسبت به هدف. 89
جدول -4-2- میانگین مقایسات زوجی نسبت به s. 89
جدول-4-3- میانگین مقایسات زوجی نسبت به w.. 89
جدول -4-4- میانگین مقایسات زوجی نسبت به o. 90
جدول -4- 5- میانگین مقایسات زوجی نسبت به t 90
جدول 4-6-. 91
جدول 4-7- ماتریس بردار ویزه گزینه ها نسبت به معیار ها و زیرمعیار ها 91
جدول 4-8- ماتریس اوزان نهایی معیار ها نسبت به هدف. 93
جدول 4-9 - ماتریس اوزان نهایی گزینه ها نسبت به هدف. 94
جدول 4-10- ماتریس مقایسات زوجی استراتژی های SO.. 95
جدول4-11- ماتریس بردار ویژه استراتژی های SO.. 96
جدول 4-12- ماتریس بردار ویزه نقاط قوت و فرصتها به استراتژی SO 96
جدول 4-13- ماتریس اوزان نهایی استراتژی های SO.. 97
جدول 4-14 - ماتریس مقایسات زوجی استراتژی های ST. 98
جدول 4-15- ماتریس بردار ویژه استراتژی های ST. 98
جدول 4-16- ماتریس بردار ویزه نقاط قوت و تهدیدها به استراتژیST 99
جدول 4-17- ماتریس اوزان نهایی استراتژی های ST. 99
جدول -4-18- ماتریس مقایسات زوجی استراتژی های WO.. 100
جدول 4-19- ماتریس بردار ویژه استراتژی های WO.. 101
جدول 4-20- ماتریس بردار ویزه نقاط ضعف و فرصتها به استراتژیWO 101
جدول 4-21- ماتریس اوزان نهایی استراتژی های WO.. 102
جدول 4-22- ماتریس مقایسات زوجی استراتژی های WT. 103
جدول 4-23- ماتریس بردار ویژه استراتژی های WT. 103
جدول 4-25- ماتریس اوزان نهایی استراتژی های WT. 105
جدول 5-1. 114
جدول 5-2. 118
جدول 5-3. 119
جدول 5-4. 120
جدول 5-5. 121
جدول 5-6. 122
جدول 5-7. 123
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار شماره 2-1- مدل استراتژی صنعتی. 21
نمودار شماره 2-2- مدل ماتريس استراتژي اصلي (GSM). 22
نمودار شماره 2-3- مدل رایت. 27
نمودار شماره 2-4- مدل تحليل رقابتي پرتر. 29
نمودار شماره 2-5- مدل هيل. 30
نمودار شماره 2-6- الگوي جامع مديريت استراتژيك. 35
نمودار شماره 4-1- توزيع فراواني نمونه آماري از نظر جنسيت. 83
نمودار شماره 4-2- توزيع فراواني نمونه آماري از نظر تأهل. 84
نمودار شماره 4-3- توزيع فراواني نمونه آماري از نظر سن. 85
نمودار شماره 4-4- توزيع فراواني نمونه آماري از نظر تحصيلات. 86
نمودار 4-5- ساختار شبکه ای مدل SWOT. 87
نمودار 4-6- اوزان نهایی معیار ها نسبت به هدف. 93
نمودار 4-7- اوزان نهایی گزینه ها نسبت به هدف. 94
نمودار4-8- اوزان نهایی استراتژی های SO.. 97
نمودار 4-9- اوزان نهایی استراتژی هاT S. 100
نمودار 4-10- اوزان نهایی استراتژی ها WO.. 102
نمودار 4-11- اوزان نهایی استراتژی های WT. 106
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل 3-1- تفاوت ساختاری ANP و AHP. 74
شکل 3-2- ساختار شبکهای ANP. 74
شکل 3-3- سوپرماتریس با ساختار شبکهای. 76
چکیده:
شناسايي مسائل و مشكلات موجود سازمانها از نظر داخلي و خارجي كه در نهايت منجر به كشف و تبيين نقاط قوت و ضعف داخلي و فرصتها و تهديدات خارجي ميشود بعنوان بخشي از فرآيند برنامهريزي استراتژيك است. يكي از ابزارهايي كه در مرحلهي تدوين استراتژي براي تحليل موارد استراتژيك دروني و بيروني به كار ميرود تحليلSWOT مي باشد که قادر است مهمترين فاكتورهاي دروني و بيروني كه مي توانند آيندهي يك سازمان را تحت تاثير قرار دهند را خلاصه كند. هدف اصلی تحقیق حاضر تدوین استراتژي انجمن سرمايه گذاران و کارآفرينان کيش بر اساس تحليل SWOTو با استفاده از فرآيند تحليل شبکه اي (ANP) فازی بوده است. روش تحقیق توصیفی پیمایشی بوده و از حیث هدف کاربردی می باشد.
خرید این محصول
خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید
پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)
09189431367
امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است