دانلود پروژه گیربکس و سیستم انتقال قدرت پیوستهCVT
دانلود پروژه گیربکس و سیستم انتقال قدرت پیوستهCVT
فهرست مطالب
عنوان
فهرست مطالب 1
1- فصل اول تاریخچه جعبه دنده 5 1-1- تاریخچه جعبه دنده 6
2-1- گیربکس های CVT 8
2- فصل دوم انواع CVT 11
1-2- انواع CVT 12
2-2- چرخ وصفحه(Disc and Wheel ) 13
3-2- مخروط وچرخ (Cone and Wheel) 14
4-2- مخروط چرخ مخروط ( (Cone &Wheel&Cone 14
5-2- تورونیدال یا چنبره ای((Toronidal 15
6-2- اکسترود( (Extroid 16
7-2-Van Doorne CVT 17
8-2- CVT های هیدرواستاتیکی 19
3- فصل سوم توصیف عملکردCVT 21
1-3- توصیف عملکرد CVT 22
2-3- توصیف کلی CVT 23
3-3- انتقال قدرت اتوماتیکAT-انتقال قدرت پیوستهCVT 24
4-3- قوانین اساسی وکلی در CVT 25
5-3- تغییرحالت 26
6-3- کاربری درحالت پارک یا خنثی 28
7-3- عملکرد معمولی Normal operation 29
8-3- ضربه گیر پیچشی Torsional damper 30
9-3- یدک کش کردن وسیله نقلیه 30 10-3- تعویض روغن در CVT 31
11- 3- طرح پیاده شده دریک جعبه دنده 31
12-3- اجزاء تشکیل دهنده 31
13-3- گروه اول –جریان گشتاور پیچشی مکانیکی Mechanical Torque Flow 32
14-3- مجموعه چرخدنده های سیاره ای Planetary gear set 32
15 -3-کلاچ های چندصفحه ایMulti plate clutches 34
16-3- قرقره وتسمه فولادیPulley and Steel Belt 35
17-3- محور پنیون Pinion Shaft 37
18 -3- دیفرانسیل Diffrential 38
19-3- عملکرد مکانیکی Mechanical operation 38
20-3- اهرم ماهک دیفرانسیل در توقف یاخلاصی باشد 39
21-3- اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت Drive 40
22-3- اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت حرکت به عقب قرار دارد 41
23-3-گروه دوم- کنترل سیستم Control system 42
24-3- پمپ روغن Oil Pump 42
25-3- شیرالات Valves 43
26-3- سیستم Pitot 44
27-3-کفشک حسگر sensing shoe 45
28-3- سنسورحرارتی روغنOil temperature sensor 46
29-3-گروه سوم- اتصالات خروجی External Connection 47
30-3-Park/Neutrial switch 47
31-3- موقعیتهای روغن خنک کنندهOil cooler locations 48
32-3- سنسور سرعت انتقال ثانویه Transmission Secondary speed sensor49
33-3- محورهای انتخاب کنندهSelector Shaft 50
34-3- متصل کننده Connector 51
35-3- راهکارها 53
36-3- رفتاروعملکرد درحالات خاص 53
37-3- اهسته رانندگی کردن 53
38-3- حالت Take off/Pulling Away 53
39-3- شتاب دریچه گازدرحالت Sportیا Drive 54
40-3- پس زدن به سمت پایین در حالت SportیاDrive 55
41-3- توقف اضطراری 55
42-3- عقب رفتن 56
43-3- نرم افزار CVT 56
4- فصل چهارم مقایسه CVTوAT 57
1-4- تحلیل داده ها 58
2-4- رفتاروسیله نقلیه برای Launch Feel61
3-4-کیفیت اطلاعات علمی 63
4-4- اطلاعات علمی مرتط با پارامتر اول قابلیت رانندگی 64
5-4-اطلاعات علمی مرتبط با پارامتر دوم قابلیت رانندگی 68
6-4-توسعه یک استراتژی کنترل کننده زودگذر جدید 70
5- فصل پنجم طراحی CVT 75
1-5- طراحی CVT 76
2-5- خلاصه 76
3-5- یادداشت 77
4-5- مقدمه 80
5-5- انتقال 81
6-5-کارهای قبلی 82
7-5- مکانیسم خسارت تسمه 86
8-5- هندسه تسمه 86
9-5- شناسایی مکانهای خسارت ها 88
10-5- سرعتهای وابسته بین اجزاء ترکیب کننده 88
11-5- نیروهایی که درگروه باند واجزاء فعالیت می کنند 92
12-5- نیروهایی که دریک بخش فعالیت می کنند 92
13-5- انالیزکردن زاویه پیچش کامل 94
14-5- نیروی نرمال فعال بین باندها 98
15-5- نیروی اصطکاکی که بین باندها فعالیت می کند 99
16-5- حسارت های طوق چنبره ای به خاطر لغزندگی باند 101
17-5- تاثیر تفاوت های کشش 101
18-5- توزیع های نیروی فشاروکشش 101
19-5- پیش گویی های خسارت باند 104
20-5- نتیجه گیری 106
21-5- کار آینده 106
منابع ومراجع 107
منابع اینترنتی 108
مقالات لاتین 109
مقالات فارسی 110
خرید این محصول
خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید
پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)
09189431367
امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است