دانلود پروژه سیستم اینترنتی نظر سنجی

توضیحات محصول

دانلود پروژه سیستم اینترنتی نظر سنجی

 

فهرست مطالب

 

چکیده.. .. 2

شرح پروژه.. .. 3

1-  بخشهای قابل دسترسی توسط تکنسین.. .. 5

1-1 -  ورود به سیستم.. .. 5

1-2-  ایجاد کاربر جدید.. .. 6

1-3-  حذف کاربرها.. .. 8

1-4-  ایجاد نظرسنجی جدید.. .. 10

1-5- اضافه نمودن جوابهای مرتبط به نظرسنجی.. .. 12

1-6- تغییرات در نظر سنجی.. .. 14

1-6-1- غیر فعال نمودن نظرسنجی.. .. 15

1-6-2-  حذف کردن نظرسنجی.. .. 16

1-7-  حذف کردن جوابهای نظرسنجی.. .. 16

2-  بخشهای قابل دسترسی توسط کاربر.. .. 17

2-1-  ورود به سیستم.. .. 17

2-2- نحوه استفاده از نظرسنجی.. .. 19

3-  ساختار پایگاه داده ها.. .. 22

3-1- جدول Survey. . 22

3-2- جدول Options. . 23

3-3-  جدول Answers. . 24

3-4-  جدول کاربرها.. .. 25

3-5-  ارتباط بین جداول.. .. 27

4- ............................................................................................................................ Data flow Diagram      28

4- 1- کاربر.. .. 28

4-2- تکنسین .. .. 29......................................

كد برنامه.... 33

Abstract.. 114


چکیده

در دنیای امروزی نظر سنجی درباره سطح کیفیت محصولات، سرویسها و خدمات ارائه شده فن آوری بسیار مفیدی می باشد که ازمزایای ذیل برخوردار می باشد:

  • نظرسنجی تصویر دقیقی ازواقعیتهای مربوط به محصول یا سرویس ارائه شده یه مشتری و تیم مدیریت می باشد
  • نظرسنجی ارتباط قوی بین مشتریان، تیم مدیریت و مسئولان مربوطه ایجاد میکند
  • نظرسنجی کمک به پیدا کردن مشکلات و ضعفهای موجود در محصول یا سرویس ارائه شده می کند
  • نظرسنجی رضایت یا نارضایتی مشتریان را در رابطه با محصولات یا سرویسهای ارائه شده را نشان می دهد
  • نظرسنجی موجب بهبود بخشیدن کیفیت محصول یا سرویسها و خدمات ارائه شده می باشد

نرم افزار ارائه شده در این پروژه یک سیستم نظرسنجی می باشد که بصورت سرویس اینترنتی به منظور ارتباط بیشتر با مشتریان طراحی و پیاده سازی شده است. دراین ارائه کتبی، ضمن شرح پیاده سازی با کاربرد این سیستم  نیز آشنا می شویم.


 شرح پروژه

رفع مشکلات فنی با استفاده از نظرسنجی از مشتريان از جمله سرويسهايی است که سازمانها میتوانند به مشتريان خود ارائه کنند. انجام دستی اين کار معمولاً با مشکلاتی از قبيل تأخير در انجام و کاغذ بازی های زياد همراه است. در ای سيستم يک راه حل نرم افزاری برای خودکارسازی و ساختارمند کردن فرآيند نظرسنجی از مشتريان ايجاد شده است. این سيستم سرويس اينترنتی برای ارتباط مشتريان با سيستم مورد نظر راارائه می کند. به اين صورت که هنگام خريد محصول توسط مشتری، يک کلمه کاربری و رمز عبور به او داده می شود. مشتری با مراجعه به سايت وب طراحی شده می تواند رضایت یا نارضایتی خود را از سیستم،یا محصول یا سرویس ارائه شده گزارش کند. جواب و IP address کامپیوتر مشتری به همراه نوع نظرسنجی  وارد پايگاه داده[1] می شود و تکنسينها با توجه به مهارتهايشان جوابهای مشتریاان را بررسی و در جهت رفع مشکل اقدام می کنند. تکنسینها با استفاده از این سیستم میتوانند هرگونه نظرسنجی را طراحی و در قابل دسترس مشتریان قرار دهند همچنین میتوانند نظرسنجی هایی که برای مدت طولانی مورد استفاده مشتریان قرار گرفته را غیرفعال یا به عبارتی از دید مشتریان پنهان کنند. از امکانات ديگر ای سیستم این می باشد که هر مشتری فقط یکباراجازه شرکت در نظر سنجی را دارد.



[1] Database

 

خرید این محصول

 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول