پروژه افزایش راندمان تولیددرشرکت بافندگی منسوجات ایران تافتـه چالوس

توضیحات محصول

فهرست

 

فصل اول: کلیات تحقیق(پروژه)                                  

مقدمه                                                                                                

تعریف موضوع                                                                                            

اهمیت انتخاب موضوع                                                                                      

انگیزه انتخاب محل تحقیق                                                                                     

محدودیت های تحقیق                                 

مشخصات محل کارخانه                                    

 

فصل دوم: گزارشات شناخت از شرکت و کارخانه

مقدمه                                           

تاریخچه شرکت                                        

محصولات تولیدی ارائه شده                                      

ساختار سازمانی شرکت                                      

کارکنان به تفکیک تحصیلات                                      

ظرفیت تولید کارخانه                                          

روشهای تولید در کارخانه                                      

مساحت مستحدثات یا ساختمان ها                                 

تعداد شیفت کاری کارکنان                                      

ماشین های بافنده                                         

تأمین مواد اولیه                                         

مشتریان محصولات تولیدی                                    

 

فصل سوم: یافته های تحقیق و تجزیه تحلیل اطلاعات

مقدمه                                           

ارائه گزارش کامل ونهایی براساس اطلاعات بدست آمده ازشرکت و کارخانه

و تجزیه و تحلیل ونتیجه بدست آمده                                 

 

فصل چهارم: نتیجه گیری و ارائه راهکار و پیشنهاد

مقدمه                                           

نظرات و پیشنهـادات با توجه به وضعیت بررسی شده کنـونی سیستم

 

 

پیشگفتار

دیر زمانیست که استفاده از فرآورده های ریسندگی و بافندگی و به نوعی منسوجات، به خوبی در زندگی روزمره جای گرفته است. اما امروزه در راستای این هدف تمامی تلاش تولیدکنندگان این صنعت عمدتاً معطوف به افزایش میزان تولید وتنوع محصولات و جلب رضایت مصرف کننده و درنهایت سطوحی بالاتر، افزایش کیفیت محصولات بوده است.

کیفیت محصول یعنی بهترین های فرآیند تولید برای آن محصول، که جز با بالا بردن راندمان و کاهش ضایعات و سایر عوامل مستقیم و غیر مستقیم مدیریتی امکان پذیر نخواهد بود. به عبارت دیگر راندمان استفاده حداکثر و بهینه از ظرفیت های موجود در تولید برای بهره وری.

 

خرید این محصول

 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول