پایان نامه مکانیک سیلالات هیدرولیک و حرکت لودر

توضیحات محصول

 

موضوع                                                             صفحه

 

فهرست........................................................... 2

مقدمه.............................................................4

تولید قدرت موتور...............................................7   

سیستم روغن کاری ........................................... 10

سیستم سوخت پاش سوخت رسانی............................15 

شناخت کلی از قمستهای لودر................................. 19   

تحلیل درجات آزادی.............................................25

شاسی جلوی لودر ..............................................28 

شاسی عقب لودر ...............................................29

ساختار کمر شکن لودر........................................31

تحلیل موارد کار لودر در شرایط مختلف.....................33

ترک کنورتور Torque Converter ....................35

گیربکس. Transmission................................37

سیستم هیدرولیک داخل گیربکس.............................44

شیر کنترل گیربکس ...........................................46

مدار تعویض دنده الکترونیکی................................50

مدار انتقال قدرت ..............................................54

سیستم هیدرولیک کنترل فرمان...............................57

سیستم هیدرولیک کار(هیدرو مکانیک) .....................63

 سیستم هیدرولیک کار (تمام هیدرولیک)....................66

گاردنها وقفل گاردن.............................................70

دیفرانسیل........................................................71

گیربکس داخل چرخ لودر......................................72

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(هيدروليك و حركت لودر (Loader Hydraulics

 

 

مقدمه :

لودر يك وسيله براي بارگيري مواد معدني و غيره مي باشد.

در مواردي از قبيل كارخانه جات سيمان ، معادن سنگ و شن و معادن و پالايشگاهها و مواد گوگرد كارايي دارد.

دراين ماشين سيستم هيدروليك اهميت بسياري دارد كه اكثر حركت هاي آن در جهات مختلف توسط سيستم هاي هيدروليكي کنترل میشود. که در زیر به آنها اشاره شده است .

1-    مدار فرمان ( كمرشكن لودر)

2-    سيستم کنترل كردن بيل (باکت)

3-    سيستم هيدروليك دكل (ليفت)

4-   مدار هيدورليك ترمزها كه تركيبي از هيدروپنوماتيك مي باشد .

5-   سيستم تعويض دنده هاي داخل گيربكس كه خود ساختار پيچيده اي دارد .در داخل گیربکس فشار هیدرولیک از اهمیت زیادی برخوردار است وبا کاهش فشار عمل کرد گیربکس به طور قابل ملاحظه ای کاهش میابد .که طریقه عمل کرد این سیستم در بخش چهارم به طور کامل تشریح میشود.

6-   سیستم روغن کاری داخل موتور که خود یک شبکه هیدرولیک با اهمیت در کار دستگاه میباشد.

7-   مدار گریس کاری مرکزی که یک مدار جانبی به حساب میآیید.که این یک آپشن برای دستگاه به حساب می آیید ولی در اکثر مواقع این مدار وجود ندارد وگریس کاری به صورت دستی انجام میگیرد.

8-   سیستم ترمز که یک سیستم باد وروغن میباشد که در مدارات هیدرولیک به گونه ای عمل میشود که میباشد.

 

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول