تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی ارزش طول عمر مشتری (CLV) بر اساس تقسیم بندی سود برای بخش بانکداری

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی ارزش طول عمر مشتری (CLV) بر اساس تقسیم بندی سود برای بخش بانکداری

چکیده فارسی :

تقسیم بندی ( بخش بندی به اجزا) راهکاری مهم و حیاتی در امر بازاریابی می باشد زیرا وجود گروه های مختلفی از مشتریان، نشان دهنده­ی نیازمندی به ابزارهای کسب و کار مختلف در بازاریابی است. همچنین، روش تقسیم بندی بازار، فرصت های سودآوری و اهمیت راهبردی برای رقبای جدید را آشکار کرده و افراد پیشرو در بازار را به رقابت با هم وامیدارد. زمانیکه یک بازار توسعه می یابد، بخش های جدیدی ایجاد شده و بخش های قدیمی تر رو به کاهش می روند. بنابراین، دستیابی به رویکرد و روشی معتبر و قابل اطمینان برای تقسیم بندی بازار برای تمام بازارهای فعال و پویا ضروری بنظر می رسد. اهداف این کار تحقیقاتی، درک رویکردی خوب برای تقسیم بندی بازار یعنی تقسیم بندی مزایا (سود) بر اساس ارزش طول عمر مشتری می باشد. در واقع، تقسیم بندی بازار روشی برای تفکیک و بخش بندی بازار به گونه ای است که شناسایی بخش های بازار توسط فاکتورهای سببی در مقایسه با فاکتورهای توصیفی امکان پذیر باشد. از سوی دیگر، ابزاری ارزشمند برای اندازه گیری ارزشهای واقعی مشتریان، چیزیست بنام ارزش طول عمر مشتری یا CLV. این الگوی بازاریابی، اهمیت ارتباط بلندمدت با مشتریان را بیش از پیش آشکار می سازد. هدف CLV سنجش ارزش واقعی مشتریان بخش خاصی از بازار است. بنابراین، CLV ابزاری مهم و ارزشمند برای درک استراتژی تقسیم بندی مزایا (سود) می باشد. هدف این مقاله پژوهشی ایجاد چارچوبی برای سنجش ارزش هر بخش از مشتریان بر اساس محاسبات CLV با تمرکز بر بخش بانکداری است.

کلمات کلیدی: تقسیم بندی سود (مزایا) ، مدیریت ارتباط با مشتری ، ارزش طول عمر مشتری ، استراتژی ، بخش بانکداری.

چکیده انگلیسی:

Segmentation is central to marketing strategy because different customer groups imply the need for different marketing mixes. The technique of segmenting a market also reveals profit opportunities and strategic matter for new competitors to challenge established market leaders. As a market develops, new segments open up and older ones tend to decline. So, achieving a reliable and valid approach to segment the market for any activity-based markets is necessary. This study aims to understand a good approach to segment the market namely benefit segmentation based on customer lifetime value. Benefit segmentation is an approach to market segmentation whereby it is possible to identify market segments by causal factors rather than descriptive factors. On the other hand a valuable tool for measuring the real values of customers is customer lifetime value or CLV. The more a marketing paradigm evolves, the more long-term relationship with customers gains its importance. CLV aims to measure a just real value of customers of special part of market. Thus CLV is a basic valuable tool to understanding the benefits segmentation strategy. This paper aims to propose a framework to measure the value of each segment of customers based on the CLV calculation with focus on banking sector.

Keywords: benefit segmentation ,  customer relationship management ,  customer lifetime value ,  strategy  , banking sector ;

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول