تجربه¬های احساسی و تصویری در استفاده¬ی لذت¬محور از IT یک دیدگاه مصرف hedonic

قیمت | 6,500 تومان |
لاتین و ترجمه | 31 صفحه |
word |
مقاله ترجمه شده :تجربه¬های احساسی و تصویری در استفاده¬ی لذت¬محور از IT یک دیدگاه مصرف hedonic
چکیده
بر اساس تئوری بازاریابی مصرف hedonic، این مطالعه آثار 6 نوع تجربهی تصویری و عاطفی را بر روی استفاده از IT لذتمحور بررسی میکند. فرضیات مرتبطی با استفاده از پاسخهای پرسشنامه از 443 انجامدهندهی بازیهای آنلاین مورد آزمایش قرار گرفته است. نتایج توافق شدیدی را برای فرضهای اصلی ارائه میدهد و نشان میدهد که تعیینکنندگان رفتار ممکن است در استفاده از IT لذتمحور در مقابل IT بازدهمحور با هم تفاوت داشته باشند. این مقاله نه تنها به کاربرد تئوری بازاریابی بر روی تحقیق IS اختصاص مییابد بلکه به درک بیشتر از استفاده از IT لذتمحور و این که چرا افراد از تکنولوژیهایی استفاده میکنند که از نقطهنظر تولیدی زیاد مفید نیستند، نیز اختصاص مییابد.
خرید این محصول
خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید
پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)
09189431367
امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است