تجربه¬های احساسی و تصویری در استفاده¬ی لذت¬محور از IT یک دیدگاه مصرف hedonic

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :تجربه¬های احساسی و تصویری در استفاده¬ی لذت¬محور از IT  یک دیدگاه مصرف hedonic

چکیده

بر اساس تئوری بازاریابی مصرف hedonic، این مطالعه آثار 6 نوع تجربه­ی تصویری و عاطفی را بر روی استفاده از IT لذت­محور بررسی می­کند. فرضیات مرتبطی با استفاده از پاسخ­های پرسش­نامه از 443 انجام­دهنده­ی بازی­های آنلاین مورد آزمایش قرار گرفته است. نتایج توافق شدیدی را برای فرض­های اصلی ارائه می­دهد و نشان می­دهد که تعیین­کنندگان رفتار ممکن است در استفاده از IT لذت­محور در مقابل IT بازده­محور با هم تفاوت داشته باشند. این مقاله نه تنها به کاربرد تئوری بازاریابی بر روی تحقیق IS اختصاص می­یابد بلکه به درک بیشتر از استفاده از IT لذت­محور و این که چرا افراد از تکنولوژی­هایی استفاده می­کنند که از نقطه­نظر تولیدی زیاد مفید نیستند، نیز اختصاص می­یابد.

 

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول