تجانس تصویرفردی در رفتار مصرف کننده

قیمت | 5,200 تومان |
لاتین و ترجمه | 15 صفحه |
word |
مقاله ترجمه شده :تجانس تصویرفردی در رفتار مصرف کننده
چکیده فارسی
تجانس تصویر فردی به توضیح و پیش بینی واقعیتهای مختلف رفتار های مصرف کننده کمک میکند. تا به امروز، کاربرد نظریه های تجانس تصویر فردی محدود به ارزیابیهای بعد از مسافرت توریستها بوده است. .تحقیق پیش رو مدلی را مورد آزمایش قرار میدهد که شامل تجانس تصویر فردی، تجربیات سفر دریایی مسافران، رضایتمندی و تمایلات رفتاری است. مدل سازی این فرضیه را با استفاده از 169 نمونه از مسافران دریایی مورد بررسی قرار داد. نتایج حاکی از آنست که تجانس تصویر فردی واقعی یا آرمانی بر تجربیات مسافران تأثیر میگذارد و در عین حال سطوح رضایتمندی را نیز به طور غیر مستقیم تحت تأثیر قرار میدهد. احساس رضایتمندی همبستگی مثبتی با رغبت پاسخ دهندگان جهت پیشنهاد به دیگران دارد. روی هم رفته این تحقیق سبب بهبود درک تجربیات مسافران از سفر دریایی و رفتارهایی میشود که به موجب آن میتوان درک مدیران را ارتقاء داد.
چکیده لاتین
Self-image congruence helps explain and predict different facets of consumer behavior. To date, application of self-congruence theories to tourist post-travel evaluations is limited. This study tests a model that includes self-image congruence, cruise ship passengers' experiences, satisfaction, and behavioral intention. Path modeling tests the hypotheses using a sample of 169 cruise ship travelers. Results indicate that self-image congruence (actual and ideal) affects passengers' experiences but indirectly influences satisfaction levels. Satisfaction positively relates to respondents' propensity to recommend. Overall, this research advances the understanding of cruise ship passengers' experiences and behaviors offering important managerial implications.
خرید این محصول
خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید
پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)
09189431367
امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است