تایید حلال بودن مباحث و چالش های بازاریابی بین المللی

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :تایید حلال بودن مباحث و چالش های بازاریابی بین المللی

چکیده
بازاریابی محصولات و سرویس ها در کشورهای مسلمان بیانگر چالش های بسیاری در شرکت های چندملیتی (MNC) به دلیل تفاوت در  جنبه های فرهنگی-اجتماعی، اقتصادی و سیاسی می باشد. از طرفی MNC نمی تواند از انتشار محصولات خود در کشورهای مسلمان چشم پوشی کند، زیرا کشورهای مسلمان حدود ۲۰ درصد از جمعیت جهان را شامل می شوند. به علاوه، انتظار می رود که این میزان تا سال ۲۰۲۵ به سی درصد برسد. یکی از مهمترین جنبه های اسلام، مفهوم حلال است که معنای آن مجاز بودن می باشد. حلال تمامی جنبه های ذبح، ذخیره سازی، نمایش، تهیه، بهداشت و مراعات اصول بهداشتی را در برمی گیرد. حلال شامل مباحث خوراکی و گروه های محصولات غیرخوراکی می شود. با وجود سرعت دادو ستد پروسه های تجاری، پیشرفت در علم و تکنولوژی و ابتکار عمل برای ساده سازی پروسه های تولید، ضروری است که مفهوم حلال کاملا توسط فروشندگان درک شود. در این مقاله چالش های بازاریابی مرتبط با مبحث حلال مورد بحث قرار می گیرد. این مقاله می تواند به عنوان مرجعی برای سیاست تایید حلال مالزی باشد و رویه های ارائه شده می توانند نقش مهمی در فراهم کردن محصولات و سرویس های حلال داشته باشند. این سبب می شود که نقش مالزی به عنوان اداره کننده ۵۷ سازمان ملی کنفرانس اسلامی (OIC) و تصور این که به یک قطب سراسری حلال تبدیل شود کامل شود.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول