تاثیر تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری در یک بافت آنلاین

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :تاثیر تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری در یک بافت آنلاین

چکیده

یک سازمان مقدار قابل توجهی از منابع خود را به کانال های آنلاین اختصاص می دهد. درک تاثیرات این هزینه بر رفتار مشتری از اهمیت حیاتی برخوردار است. محقق یک مدل یکپارچه را به طور تجربی مورد آزمایش قرار می دهد که تاثیرات تلاش های سازمانی بر نگرانی های مشتری، فرایند رضایتمندی و مقاصد خرید را با هم ترکیب می کند. نتایج این تحقیق نشان می دهد که مشتریان هنوز نسبت به تلاش های سازمانی در زمینه آنلاین مشکوک هستند و نگرانی های آن ها به یک فاکتور مهم تبدیل شده است که رضایتمندی و مقاصد خرید آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این تحقیق بینش هایی برای مدیران ارائه می دهد درباره اینکه چگونه می توانند عدم استفاده از کارت خرید در محیط خرید آنلاین را با تمرکز بر نگرانی مشتری کاهش دهند.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول