تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه اجتماعی بر مقاصد خرید مصرف کنندگان روش توسعه یافته¬¬ا

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه اجتماعی بر مقاصد خرید مصرف کنندگان روش توسعه یافته ای برای اتخاذ اطلاعات

چکیده

وبسایت­های رسانه اجتماعی فرصت­های ارزشمندی را برای مکالمات کلمات الکترونیکی دهانی (eWOM) ایجاد کرده­اند. مردم در حال حاضر از این قابلیت برخوردار هستند که درباره تولیدات و خدمات برندها با دوستان و آشنایان خودشان بحث کنند. هدف از این مطالعه بررسی تاثیر این مکالمات در رسانه اجتماعی بر مقاصد خرید مصرف کنندگان می­باشد. بدین منظور، یک مدل مفهومی بر اساس ادغام (IAM) مدل تطبیقی اطلاعات و مولفه­های مرتبط از (TRA) تئوری عمل منطقی توسعه می­یابد. مدل جدید، که بعنوان (IACM) مدل پذیرش اطلاعات نامگذاری می­شود، از طریق (SEM) مدلسازی معادله ساختاری مبتنی بر بررسی از 384 دانشجوی دانشگاه که وبسایت­های رسانه اجتماعی را استفاده می­کنند اعتبارسنجی می­شود. نتایج تائید می­کند که کیفیت، اعتبار، سودمندی، و اتخاذ اطلاعات، الزام­های اطلاعاتی و نگرش نسبت به اطلاعات، عوامل کلیدی از تبلیغات الکترونیکی دهان به دهان در رسانه اجتماعی است که اثرگذار بر مقاصد خرید مصرف کنندگان است. مفاهیم تئوریکی و عملی و همچنین توصیات برای تحقیق آتی نیز بحث می­شود.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول