تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان

چکیده :

 

این مطالعه به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر روی تعهد کیفیت خدمات کارکنان انجام شد. برندسازی داخلی استفاده از تکنیک های مختلف به منظور برقراری ارتباط با ارزش های برند اصلی و دادن وعده در داخل سازمان با هدف همتراز نمودن خدمات کارکنان با فرایند برندسازی است. از سوی دیگر، تعهد کیفیت شناسایی کارکنان بخش خدمات با کیفیت هدف گرایی سازمان می باشد. بررسی انجام شده در این زمینه نشان داد که سطح برندسازی داخلی تاثیر نسبتا زیاد و در عین حال بسیار مثبتی بر سطح تعهد کیفیت دارد. چهار روش اساسی برندسازی داخلی از جمله آموزش، جهت گیری، جلسه توجیهی و نشست گروهی اساسا در نظر گرفته شده اند تا همبستگی قابل توجه و متوسط در تعهد کیفیت و همچنین اجزاء را نشان دهند. عوامل موثر از جمله تعیین کارمند، سن و تجربه نیز برای تاثیر مثبت شان بر روی برندسازی داخلی و تعهد کیفیت مورد بررسی دقیق قرار گرفتند. با این حال، نه برندسازی داخلی و نه تعهد کیفیت هیچیک تحت تاثیر این عوامل جمعینی قرار ندارند.
مقدمه:
ما در عصر برندسازی زندگی می کنیم که برندها در آن ثابت نموده اند که با ارزش ترین جنبه های ارائه و همچنین با ارزشمند ترین دارایی برای یک تجارت می باشند. برندسازی در بخش خدماتِ مصرف کننده اهمیت ویژه ای دارد و قبل از تجربه قادر به ارزیابی کیفیت خدمات نیست. یکی دیگر از ویژگی های مهم در بخش خدمات این است که ارائه موفقیت آمیز فرایند خدمات در حد زیادی به مهارت ها و استعداد کارکنان بخش خدمات بستگی دارد

 

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول