پیشرفت های نظری در مدیریت بازاریابی صنعتی

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :پیشرفت های نظری در مدیریت بازاریابی صنعتی

چکیده مقاله:

بطور کلی بازاریابی بعنوان یک رشته بالاخص بازاریابی صنعتی به برخی چشم اندازهای نظری مختلف از حوزه هایی مانند نظریه سازمانی، تحلیل سیستم ها، علوم اقتصادی، روانشناسی، جامعه شناسی و انسان شناسی دست یافته است. بعنوان محققین بازاریابی ما نه تنها به این چشم اندازهای متنوع دست می یابیم بلکه بطور مرتب و مکرر چشم اندازهای مختلف نظری را از داخل و خارج رشته های مدیریت و بازاریابی برای شناخت بیشترمان ترکیب می کنیم. هر چند که برای دستیابی به چنین شناخت نظری جدید و افزایش وابستگی تحقیقات بازاریابی، ما باید از تصورات و گرایش های موجودیت شناسی مطلع باشیم که چنین چشم اندازهای نظری از آن بهره می برند. آگاهی از اینکه رویکردهای نظری ، به حاظ مفهومی چقدر برای پدیده هایی بازاریابی مورد نظر نزدیک و چقدر دور هستند و اینکه آنها از حیث خصایص مبنایی خود و ویژگی ها در ارائه توصیفات چقدر تطبیق پذیر هستند. از تأثیر بسزایی بر کمکی که محققان در استفاده از چنین نظریه هایی می کنند، برخوردار است. اگر نگاهی به روش های سنتی بازاریابی مانند پیمایش ها، گروه های تمرکز و سایر روش های اندازه گیری نظرات مشتری داشته باشیم، خواهیم دانست که اهداف این روش های سنتی همانند روش های بازاریابی نوین نفوذ در ذهن مصرف کننده می باشد.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول