پیش بینی فروش در صنعت پوشاک عامل کلیدی موفقیت درمدیریت زنجیره تامین پوشاک

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :پیش بینی فروش در صنعت پوشاک عامل کلیدی موفقیت درمدیریت زنجیره تامین پوشاک

چکیده         

مانند بسیاری دیگر، شرکت های نساجی – پوشاک بایستی با یک فضای بسیار رقابتی کنار بیایند و نیز باید طوری مصرف کنندگان را مدیریت کنند که تقاضا بیشتر شود. بنابراین، برای رقابتی ماندن، شرکت به سیستم های اطلاعاتی پیچیده و پیشرفته و مهارت های لجستیک ( تهیه و توزیع ) متکی هستند و علی الخصوص، بر سیستم های پیش بینی دقیق و قابل اطمینان تکیه می کنند. هر چند، پیش بینی ها باید بر محدودیت های منحصر به فرد بازار پوشاک و منسوجات فائق آیند. برای مثال محدودیت هایی از قبیل : تقاضای فرار و سیال، حساسیت شدید فروش، تعداد وسیعی از اقلام با چرخه عمر کوتاه مدت و یا فقدان اطلاعات مربوط به گذشته.

برای پاسخ به این محدودیت ها، شرکت ها سیستم های پیش بینی خاصی را به اجرا می گذارند که غالبا" ساده ولی با قدرت هستند. بعد از مطالعه شیوه های موجود در امر صنعت پوشاک، ما پیشنهاد می کنیم مدلهای پیش بینی متفاوتی به کار گرفته شود که پیش بینی های فروش را دقیق تر و قابل اطمینان تر انجام دهد. این مدل ها بر روشهای قبلی همچون روش " منطق فازی" ، شبکه های اعصاب و استخراج داده ها استوار هستند. به منظور ارزیابی مزایای این روشها برای زنجیره تولید و توزیع و نیز برای کاهش  پدیده "اثر شلاق چرمی " یک شبیه سازی براساس داده های واقعی فرایندهای منابع یابی و پیش بینی، اجرا شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول