پایداری کسب و کار از طریق یکپارچه سازی موفق

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده کپایداری کسب و کار از طریق یکپارچه سازی موفق

خلاصه :

عملکرد و بازاریابی پایداری کسب و کار، مرکز فرآیندهای استراتژیک تصمیم گیری در هر سازمان مدرن می باشد که به مدیران برای مدیریت خطراتی که در حوزه ی کسب و کارشان وارد می شود، کمک می کند. همچنین ، تعهد یک سازمان به پایداری در دامنه ی فعالیت ها منعکس می شود، و مدیران آن برای تکمیل کسب و کارشان تعهدات مربوطه را انجام می دهند و نیاز به توجه خاص مسائل مربوط به پایداری توسط آنها می باشد. در حالیکه محققان به طور کلی اثرات مطلوب و نامطلوب طرح های توسعه ی پایدار درعملکرد کسب و کار را بررسی کرده اند.

از تمرین مدیران در مورد مدیریت پایداری نیازهای اساسی پیچیده و رقابت احتمالی مثلا مراقبت از محیط زیست، ثبات اقتصادی و آگاهی اجتماعی، اظهار نگرانی کرده اند. بنابراین به این دلیل، به دنبال دستور کار پایداری تنها از طریق یکی از جنبه های مختلف آن، نتیجه ی منافع زیادی برای سازمان هایشان نخواهد داشت.

محققان یک تمرکز همزمان برروی تمام جنبه های پایداری با تطبیق هم زمان طرح های پایداری توسط حوزه های مختلف کسب و کار را توصیه کرده اند. دانش علمی در این زمینه نیز نشان می دهد که ثبات اقتصادی و آگاهی اجتماعی با هم، ارزش سهامی ایجاد می کند و اختلاط توجه به محیط زیست، با دوتای دیگر،د امنه ی پایداری را برای ایجاد ارزش بیشتر برای سهامداران گسترش می دهد. به صورت جداگانه ، ثبات اقتصادی مربوط به حساسیت به فروش، حاشیه سود، مالیات، سرمایه در گردش و دارایی ها می باشد؛ آگاهی از محیط زیست بر روی به حداقل رساندن ضایعات، بازیافت منابع طبیعی، کاهش مواد مورد استفاده، مصرف انرژی و جلوگیری از آلودگی تأکید دارد و آگاهی اجتماعی بر اثرات فعالیت های یک شرکت بر روی مزایایی که آن دریافت می کند مانند شهرت در یک بازار رقابتی ، تمرکز دارد.

این مورد توسط نیلی صفوی مشاور DNV در یک سخنرانی تحویل داده شده به گروه تصدی ویژه مدیریت ریسک در موسسه ی مدیریت ریسک در سال 2011 گزارش شد، که%93 از مدیرعامل های شرکت برای موفقیت قطعی برای کسب و کار آینده شان توجه دارند؛ %72 از مدیران اجرایی روی نام تجاری، اعتماد و اعتبار به عنوان سه عامل برتر منعکس می شوند که تصویب طرح های پایداری را می برند و %96 از مدیران اجرایی طرح های پایداری با زنجیره ی تأمین را مربوط می کنند.

چنین ادعاهایی بر روی اهمیت دو عملکرد مهم کسب و کار مثلا بازاریابی و عملکرد در دستیابی به پایداری اهداف مربوطه که توسط مدیران آن شناسایی شده اند، منعکس می شوند. آنها همچنین از استدلال های ایجاد شده توسط Rhyne,Musteen و ژنگ(2012) حمایت می کنند که بازاریابی می تواند نقش مهمی را در ایجاد یک نام تجاری جهت القای اعتماد، و توسعه ی یک شهرت خوب براساس کارایی عملیات که از طریق طرح پایداری توسط زنجیره ی تأمین آن اتخاذ شده است، ایفا کند.

بنابراین، بازاریابی موثر و عملکرد کارآمد، به یک کسب و کار اجازه می دهد تا از طریق مدیریت نوآورانه، نظارت و ارزیابی دارایی ها، بودجه ها و روش های آن، به امتیازات پایداری دست یابد. با وجود این ضرورت های واضح، پژوهش حاضر، به مدیران توضیح نمی دهد که چگونه می توانند شیوه های مختلف کسب و کار خود را برای دستیابی به اهداف مربوط به پایداری کسب و کار، به ویژه از طریق ادغام فعالیت های عملکردی و بازاریابی همگام سازی کنند.

بنابراین، راهنمایی در مورد ادغام طرح های پایداری در سطح کاربردی، برای قادر ساختن مدیران جهت افزایش پایداری زیست محیطی سازمان آنها مهم می باشد. این مهم است برای آنها که متوجه شوند چگونه می توانند طرح های پایداری را با موفقیت، با استراتژی ها، روش ها و فرآیندهای کسب و کار خود تلفیق کنند، در حالیکه اهداف منطقی خود را با شریکشان و شرکت های واسطه در بازار رقابتی افزایش می دهند. از دیدگاه علمی، یک پژوهشی به تازگی توسط  Accenture برای شناسایی پیشروان پایداری و درک فعالیت آنها برای استفاده از یک فلسفه ی کلی پایداری در شیوه های کسب و کار آنها انجام داده است.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول