پایداری سازمان های غیر دولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :پایداری سازمان های غیر دولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی

چکیده فارسی

چکیده: هدف- هدف از این مقاله تجزیه و تحلیل پایداری اعتباری سازمان های غیر دولتی (NGO ها) مانند DAYBA می باشد. 

طراحی/ روش شناسی/ رویکرد- این مقاله جزئیات عواملی از طریق وب بررسی و توصیف می کند که DAYBANG نیز از تجزیه و تحلیل SWOT استفاده می کند. 

یافته ها- با استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT یافت می شودکه اطلاعات مشخص،سیستم امتیاز دهی اعتباری، و قانونی از راه اندازی اعداد بزرگ توسط DAYBANG کاهش خواهند یافت که براطلاعات نامتقارن نیز تاثیر گذار می باشد در حالیکه به انتخاب نامساعد و کاهش دهندگی هزینه های تراکنش منجر خواهد شد، در حالیکه ریسک عملیاتی و مخاطرات اخلاقی، نقاط ضعف هستند که باید از میان برداشته شوند، WT ، WO ، ST ، SO استراتژی های شایسته ای هستند که در نظر گرفته می شوند. 

 

اصالت / ارزش – تحقیق و پژوهش های امور مالی غیر رسمی بر وام های میان بستگان، دوستان و رباخواران ترک دارند. تعداد کمی از مقالات، اگرچه بررسی هایی بر سازمان های غیر دولتی اعتباری (NGO) ها دارند. DAYBANGبه تازگی در حال ظهور CNGO می باشد. که منافع عمومی وسیعی به دلیل عملیاتی کردن بسته های نرم افزاری (پلت فرم) وب منجر می شود. این مقاله، مشخصه های عملکردی ان را با استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT را فشار می سازد که پژوهش در زمینه امور مالی غیر رسمی گسترش می یابد. 

 

چکیده لاتین

Purpose

– The purpose of this paper is to analyze the sustainability of Credit Non‐Governmental Organizations (CNGOs) such as DAYBANG.

 

Design/methodology/approach

– This paper investigates and describes the operating details, through the web, of DAYBANG using SWOT analysis.

 

Findings

– By the means of SWOT analysis it is found that clarified information, credit scoring system and the law of large numbers set up by DAYBANG will decrease the asymmetric information influence, which will result in adverse selection and lowering of the transaction cost; while operational risk and moral hazard are the weaknesses to be overcome. SO, ST, WO, WT strategies deserve consideration.

 

Originality/value

– Researches on informal finance have focused on loans between relatives, friends and usurers. Few literatures, however, have studied the Credit NGOs (CNGOs). DAYBANG is a newly‐emerging CNGO which has resulted in immense public interest because of its Web operating platform. This paper discloses its operational characteristics, using SWOT analysis, which expands the research on informal finance.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول