بررسی مشکلات بازاریابی صنایع در مقیاس های کوچک

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :بررسی مشکلات بازاریابی صنایع در مقیاس های کوچک

چکیده :

صنایع در مقیاس های کوچک نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند و با استفاده از مهارت های کارآفرینی، فرصت های شغلی را ایجاد نموده و در صادرات مشارکت می نمایند. در دهه گذشته، صنعت هند رشد قابل توجهی را در موارد خروجی، توسعه، صادرات و غیره نشان داده است. در صورتی که صنعت با مشکلات مرتبط با تولید، بازاریابی، مالی و شخصی مواجه شود، این رشد متوقف می شود. در این مقاله مسایل بازاریابی صنایع در مقیاس کوچک که در شهر واراناسی هند کار می کنند، بررسی می شود. این پژوهش به این نتیجه می رسد که مسایل بازاریابی عموما به دلیل مشکلات رقابتی در مقایسه با دیگر صنایع، سازگاری قیمت گذاری براساس هزینه ها، فقدان آگهی، محصولات غیرمارک دار و غیره به وجود می آیند. در این مقاله داده های اولیه جمع آوری شده از بررسی 101 واحد SSI (SSI = مخفف کلمات صنایع در مقیاس کوچک) که در واراناسی کار می کنند به صورت تجربی بررسی می شود.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول