بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مصرف کننده نسبت به خرید

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مصرف کننده نسبت به خرید

چکیده فارسی

با توسعه اینترنت خرید آنلاین به سرعت در چین به عنوان راهی برای خرید توسعه یافته است.بنابراین  شناسایی عوامل تعیین کننده رضایت مصرف کننده از خرید آنلاین در این کشور از اهمیت برخوردار است. در مجموع 350 خریدار آنلاین در چین در این تحقیق شرکت کرده اند . یافته ها نشان داد که طراحی وب سایت ، امنیت و کیفیت اطلاعات ، روش پرداخت ، کیفیت خدمات الکترونیکی ، کیفیت محصولات و تنوع آنها و ارائه خدمات ارتباط مثبتی  با رضایت مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین در چین دارد.

چکیده لاتین

With the development of Internet, online shopping is developing rapidly in China as a new way for shopping. Therefore, it is important for this research paper to identify the determinants of consumer satisfaction towards online shopping in China. A total of 350 online shoppers in China had participated in this research. The findings revealed that website design, security, information quality, payment method, e-service quality, product quality, product variety and delivery service are positively related to consumer satisfaction towards online shopping in China.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول