بررسی تأثیر عدم قطعیت در عناصر استراتژی بازاریابی در کسب و کار پدید آمده از بازار صادرات

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :بررسی تأثیر عدم قطعیت در عناصر استراتژی بازاریابی در کسب و کار پدید آمده از بازار صادرات

چکیده فارسی

میزان انطباق یا استاندارد سازی برنامه های بازاریابی در سرمایه های کسب و کار بین المللی مهم است. با این حال، یافته های پژوهشی در این زمینه تحقیقی مهم و در نتیجه مفاهیم عملی آن متناقض و گیج کننده باقی می ماند. هدف از این مقاله بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی بین المللی بازاریابی ترکیبی در یک زمینه خاص کسب و کار به کسب و کار است که شامل اثرات عدم قطعیت می باشد. آیا میزانی که برنامه بازاریابی، استاندارد سازی و یا اقتباس شده است وابسته به ادراک مدیریتی از عدم قطعیت است؟ آیا توانایی کار آفرینی بین المللی شرکت یا استفاده از شبکه ها بر میزان ارزیابی مثبت محیط پیرامون تاثیر مثبتی دارد؟ اطلاعات از شرکت های آلمانی جمع آوری شد که در بازارهای مختلف کسب و کار به کسب و کار مشغول به کار بودند. نتایج نشان می دهد که کارآفرینی بین المللی نسبت به استفاده از شبکه ها تاثیر بیشتری بر کاهش عدم قطعیت دارد. پس از کاهش عدم قطعیت، یک شرکت تمایل به انطباق ارتباطات و استراتژی قیمت گذاری خود دارد، در حالیکه اقتباس از یک محصول و به طور کلی استراتژی توزیع، معنی دار نبود. 

چکیده لاتین

The degree of adaptation or standardization of the marketing program is critical in international business ventures. However, findings within this important research field and, consequently, implications for practice remain contradictory and confusing. The purpose of this paper is to examine determinants of an international marketing-mix strategy within a specific business-to-business context that includes the effects of uncertainty. Is the degree to which the marketing program is adapted or standardized dependent on the managerial perception of uncertainty? Does a firm\'s international entrepreneurial ability or the use of networks positively influence the degree of positive assessment of the environment? Data were collected from German companies working in different international business-to-business markets. The results indicate that international entrepreneurship has a greater impact on uncertainty reduction than the use of networks. After having reduced uncertainty, a firm tends to adapt their communication and pricing strategy, whereas the adaptation of the product and distribution strategy in general is not significant.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول