بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی ادغام شده بر عملکرد برخط شرکت

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی ادغام شده بر عملکرد برخط شرکت

چکیده فارسی

این تحقیق ، تلاش دارد تا برخی از تاثیرات بر بازاریابی اینترنتی و عملکرد برخط شرکت ها که برگرفته از پذیرش و ادغام زیر سیستم های اطلاعات واحدهای کسب و کار است را آشکار سازد. برای رسیدن به این هدف ، یک چارچوب تنظیم شده و در یک نمونه ی 9192 عددی از شرکت های اروپایی که تخمین مدل برابری ساختاری را به کار می گیرند ، آزمون شده است. این پروژه ، با تحقیقی بر روی این موضوع ، با شواهد جدید در یک نمونه ی بزرگ همکاری می کند و دانش طبیعت اهمیت مرتبط زیرسیستم های متفاوت تکنولوژی را بر بازاریابی اینترنتی با عنوان پیش برنده های عملکرد تجارت الکترونیک که در جامعه ی حقیقی اروپایی ، به کار گرفته شده است ، تسریع می بخشد.

چکیده لاتین

This research attempts to unveil some of the impacts on internet marketing and firms’ online performance driven from the adoption and integration of Enterprise Information subsystems. To accomplish this goal a framework is set and test in a sample of 9.192 European firms using Structural Equation Model estimation. This project contributes to the research on this topic with new evidence in a broad sample, and advances knowledge on the nature of the relative importance of different technological subsystems on Internet Marketing as drivers of e-business performance, applied to the European reality.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول