بازاریابی ، روابط عمومی و تاثیر وب 2 بر تغییر روابط آنها

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :بازاریابی ، روابط عمومی و تاثیر وب 2 بر تغییر روابط آنها

چکیده فارسی:

در ارتباطات بین سازمانها و مصرف کنندگان، خطوط تقسیم بندی در حوزه های بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در بعضی مواقع مبهم می باشد. این ابهام و همپوشانی با پیدایش Web 2.0 و افزایش فعالیتهای آنلاین و اقدامات مرتبط بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این مقاله نتایج بدست آمده از ده مصاحبه ی عمیق را که با مدیران ارشد PR در اسپانیا انجام شده مورد بررسی قرار می دهد تا متعاقباً بتوان نحوه ی رویارویی با این تغییرات را در یک بخش مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. نتیجه آن که بخش مورد نظر موقعیت کنونی را بعنوان یک فرصت بزرگ برای پیشرفت و تقویت مفهوم استراتژیک روابط عمومی در نظر می گیرد.
کلمات کلیدی: روابط عمومی | رسانه های اجتماعی | وب 2.0 | کارگزاران روابط عمومی در اسپانیا

چکیده انگلیسی:

In communication between organisations and consumers, the dividing lines amongst marketing, advertising and public relations are sometimes blurred. The confusion and overlap is more marked with the advent of the Web 2.0 and the proliferation of online campaigns, and associated initiatives. This article presents the results of ten in-depth interviews held with senior managers of PR consultancies operating in Spain in order to study and evaluate how these changes are being tackled from within the sector itself. It concludes that the sector perceives the current context as a great opportunity for growing and consolidating the strategic conception of public relations.
Keywords: Public relations | Social media | Web 2.0 | PR practitioners in Spain

 

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول