ايجاد يك نشان تجاري تجربي مشتري محور

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :ايجاد يك نشان تجاري تجربي مشتري محور

چکیده فارسی :

چرا اين گزارش را مي خوانيم؟

در عصر مشتري مداري ، مديران ارشد بازاريابي (CMOS) يك صعود ساخت را در ساخت علائم تجاري با فن آوري قوي مصرف كنندگان را دارد. اين منجر به تجديد نظر قوانين بازاريابان در ساخت يك نام تجاري مي شود . در اين عصر جديد ، CMOS بايد يك روي كرد مديريتي شركت محور با تغيير نام تجاري به عنوان يك دارايي در يك سيستم مشتري محور تبديل شود و محور ايجاد يك تجربه با نام تجاري را داشته باشد.راهكار نام تجاري تجربي كمك مي كند تا دوباري استراتژي هاي CMOS جهت ايجاد يك نام تجاري دوباره به يكديگر متصل شوند .نام تجاري تجربي مشتري محور با شرايط زير است :

1_ ضرورت تبليغ با نام تجاري تجربي

2_ ترسيم مسيري براي نام تجاري جديد تجربي

3_ تحريك و شركت و ثبت نام در سازمان ها به دنبال آن

4_ نظارت فعال و مديريت سالم با نام تجاري

اين گزارش در ابتداي 19 ژوئيه 2012 منتشر شده . فروستر تجديد نظر قابل ملاحظه اي را در عمل ايده هاي جديد انجام داده است .

Why Read This Report

 

In the age of the customer, chief marketing officers (CMOs) have a steeper hill to climb to build their brands with distracted, technology-empowered consumers. This is forcing marketers to rethink the rules of brand building. In this new era, CMOs must shift from a company-centric approach of managing a brand as an asset to a customer-centric one of creating a resonant brand experience. The brand experience playbook helps CMOs reinvent their brand building strategies to create a connected, customer-centric brand experience to 1) evangelize the brand experience imperative; 2) chart a course for the new brand experience; 3) excite, engage, and enroll the organization to follow its North Star; and 4) actively monitor and manage brand health. This report was originally published on July 19, 2012; Forrester has substantially revised it to factor in new ideas.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول