افسونگری زندگی دوم دنیاهای اجتماعی مجازی و نحوه استفاده از آنها

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :افسونگری زندگی دوم دنیاهای اجتماعی مجازی و نحوه استفاده از آنها

چکیده

 دنیاهای مجازی اجتماعی، از جمله سایت اینترنتی زندگی دوم، محبوبیت زیادی را در نشر کسب و کار و عمومی به دست آورده است. در این مقاله ما اهمیت فزاینده جهان های اجتماعی مجازی را مورد بررسی قرار داده و در مورد چگونگی استفاده شرکت ها از توانایی های بالقوه آنها بحث می کنیم. ما نخست نحوه تکامل جهان های اجتماعی مجازی در طول تاریخ را توضیح داده و چگونگی تناسب یافتن آنها با پارادایم پست مدرن و نیز نحوه تمایز آنها با دیگر رسانه های اجتماعی، مانند جوامع محتوایی (یوتیوب)، سایت ها و وبلاگ های اجتماعی (فیس بوک)، پروژه های شبکه مشترک (ویکیپدیا) و دنیای بازی های مجازی (برای مثال دنیای وارکرفت) را بیان می کنیم. سپس چگونگی استفاده از دنیای اجتماعی مجازی در زمینه های تبلیغات و ارتباطات، فروش مجازی محصول، تحقیقات بازاریابی، منابع انسانی و مدیریت فرایند داخلی در حال حاضر مطرح می شود. ما همچنین به تاکید بر نقاطی می پردازیم که شرکتها در فعالیت های خود باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشند و 5C موفقیت در جهان اجتماعی مجازی و تحولات آینده را که انتظار داریم برای شکل دادن به این بخش در 5 تا 10 سال آتی مورد استفاده قرار گیرند، بررسی می کنیم. این تحولات شامل موارد زیر می باشند: روندهای استاندارد و قابلیت همکاری، بهبود قابلیت استفاده از نرم افزار، افزایش ارتباط بین واقعیت و دنیای مجازی، ایجاد قانون و نظم و تحول جهان اجتماعی مجازی به مراکز کسب و کار در آینده.

Abstract

Virtual social worlds, such as the Internet site Second Life, have acquired a high degree of popularity in the popular and business press. In this article we address the increasing importance of virtual social worlds, and discuss how companies can make use of their potential. We first present how virtual social worlds evolved historically, how they fit into the postmodern paradigm of our time, and how they differ from other social media, such as content communities (e.g., YouTube), social networking sites and blogs (e.g., Facebook), collaborative projects (e.g., Wikipedia), and virtual game worlds (e.g., World of Warcraft). We subsequently present how firms can make use of virtual social worlds in the areas of advertising/communication, virtual product sales (v-Commerce), marketing research, human resources, and internal process management. We also highlight the points companies should pay particular attention to in their activities, the 5Cs of success in virtual social worlds, and the future evolutions that we expect to shape this sector over the next 5–10 years: a trend toward standardization and interoperability, improvements in software usability, increasing interconnection between reality and virtual worlds, establishment of law and order, and the transformation of virtual social worlds to business hubs of the future

 

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول