استراتژی های بازاریابی بین المللی در گروه های صنعتیبینش هایی از نیمکره جنوبی

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :استراتژی های بازاریابی بین المللی در گروه های صنعتیبینش هایی از نیمکره جنوبی

چکیده

این مقاله به بررسی استراتژی های بازاریابی تعاونی در میان شرکت های مبنی بر گروه در مهمترین تولید شراب و صادر کردن به کشورها در "دنیای جدید" می پردازد. این تحقیق توسعه ی فعالیت درونی شرکت که با همکاری توسط شرکت ها برای دستیابی به موقعیت رقابتی در بازارهای بین المللی انجام شده است را بررسی می کند. نتایج یک نظرسنجی از مدیران واقع در آرژانتین ، استرالیا، شیلی و نیوزلند ارائه شده است. سهم تجربی از داده های مقایسه ای منحصر به فرد از گروه های منطقه ای، در چهار کشوری که در سطح بین المللی به عنوان تولیدکنندگان و بازاریابان ابتکاری، و همگی به شدت صادرات گرا البته در مراحل مختلف توسعه اقتصادی و ثبت موقعیت در بازار جهانی دیده شده اند ، ایجاد شده است.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول