استراتژی برندینگ مکانی نهادینه، اعتماد بین شرکتی، و عملکرد برندینگ مکانی

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :استراتژی برندینگ مکانی نهادینه، اعتماد بین شرکتی، و عملکرد برندینگ مکانی

چکیده فارسی :

این مطالعه روابط میان استراتژی برندینگ مکانی نهادینه، اعتماد بین شرکتی، و عملکرد برندینگ مکانی را بررسی می نماید. یافته ها نشان می دهد هر یک از استراتژی های برندینگ مکانی نهادینه (نظارتی، هنجاری و فرهنگی-شناختی) دارای اثرات مثبت بر اعتماد بین شرکتی هستند. همچنین قابل پیش بینی بودن نسبی این ابعاد بر اعتماد بین شرکتی دارای طبقه بندی است: هنجاری نسبت به سایرین قابل پیش بینی تر است، پس از آن فرهنگی-شناختی، و سپس نظارتی. استراتژی فرهنگی-شناختی نه تنها می تواند به صورت مستقیم محرک اعتماد بین شرکتی باشد، بلکه همچنین اثرات استراتژی های نظارتی و هنجاری بر اعتماد بین شرکتی را به شکل منفی تعدیل می نماید. در نهایت، اعتماد بین شرکتی دارای اثر مثبت بر عملکرد برندینگ مکانی است. این نتایج در مجموع بینش ارزشمندی درباره اثر استراتژی برندینگ مکانی نهادینه بر اعتماد بین شرکتی را ارائه می دهد، که در نهایت شرکت ها را تشویق به همکاری در استراتژی های برندینگ مکانی می نماید.

واژگان کلیدی: استراتژی برندینگ مکانی نهادینه ، اعتماد بین شرکتی ، عملکرد برندینگ مکانی

 

چکیده انگلیسی:

This study investigates the relationships among institutionalized place branding strategy, interfirm trust, and place branding performance. Findings indicate that each of the institutionalized place branding strategies (regulatory, normative, and cultural-cognitive) has positive effects on interfirm trust. The relative predictability of these dimensions on interfirm trust also falls into a particular order: Normative is most predictable, followed by cultural-cognitive, then regulatory. Cultural-cognitive strategy can not only directly drive interfirm trust but also negatively moderate the effects of regulatory and normative strategies on interfirm trust. Finally, interfirm trust has a positive effect on place branding performance. These results altogether provide valuable insights into the effect of institutionalized place branding strategies on interfirm trust, which encourages firms to be collaboratively involved in place branding strategies.

Keywords: Institutionalized place branding strategy , Interfirm trust ,  Place branding performance

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول