از آن چه ممکن است فکرش را کنید مطالب بیش تری در مورد بازاریابی وجود دارد! مقاله ای نو و اختراعی از پ

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :از آن چه ممکن است فکرش را کنید مطالب بیش تری در مورد بازاریابی وجود دارد! مقاله ای نو و اختراعی از پروفسور راجر لایتون

چکیده

آیا بازاریابی نوعی فن آوری مدیریت است، یک سیستم تدارک و تأمین اجتماعی، یا مطالعه فرایند های تصمیم فروشنده و خریدار در زمینه های خیلی پیچیده، یا می توان آن را جای نظمی در علوم اجتماعی قرار داد؟ آیا این موضع گیری می تواند روند کم شدن روز افزون تحقیق و دانش بازاریابی را معکوس کند؟ آیا فرصت های جدیدی برای تحقیقات چشم گیر بین روش های مختلف مشاهده نظممان ایجاد خواهد کرد؟ و آیا احتمالاً موضع گیری درست و دخالت بازاریابی و علوم اجتماعی در اکتشافات سبب کشف زمینه های جدید تحقیقاتی شده و بر انتخاب مدیریت و سیاست عمومی در چالش های پیش روی جوامع بشری در تمام سطوح اثر خواهد داشت؟ یک حالت  موضع گیری با پاسخ مثبت به این سئوالات، اعلام این مسئله است که "بازاریابی، مطالعه ایجاد مشترک ارزش توسط انتخاب اقتصادی داوطلبانه در معاملات بین افراد و نهاد هایشان در و بین جوامع بشری است." این موضع گیری شامل مطالعات انتخاب مدیر و مشتری، کار در سیستم های اجتماعی جوامع در تمام سطوح توسعه و توجه بیش تر به فرهنگ و ارتباط می شود. در این صورت می توان پیوند های میان انسان شناسی، باستان شناسی، تاریخ، جامعه شناسی و اقتصاد را کشف کرد. با کار تحقیقاتی بازاریابی و نیز نظم های همراه آن، عناصر اصلی نظریه پویا و دینامیک تغییر تکاملی در شبکه های معاملاتی و سیستم های بازاریابی شناسایی شده، نقطه عطفی احتمالی برای کشف واکنش بازاریابی به چالش های دشوار و پیچیده رو به روی جوامع بشری در سراسر جهان رقم می زند.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول