ارزيابي تبليغات در يك مدل تصميم گيري سلسله مراتبي

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :ارزيابي تبليغات در يك مدل تصميم گيري سلسله مراتبي

چكيده:

بسياري از سازمان هاي بازاريابي مقاصد توريستي در ايالات متحده امريكا و  مكانهاي ديگر با كاهش بودجه براي بازاريابي توريسم به خصوص براي تبليغات مواجه اند. اين تحقيق با استفادهاز رويكرد RCL يك مدل سه مرحله اي را ارزيابي ميكند رويكردي كه رابطه ي بين گزينه هاي غير مستقل مختلف را كنترل ميكند و ناهمگني را در پاسخ هاي فردي نسبت به تبليغات در نظر ميگيرد. نتايج اين تحقيق نشان ميدهد كه مدل RCL پيشنهادي در مقايسه با مدل Logit قديمي به تناسب بسيار بهتري ميرسندو نشان ميدهد كه تبليغات توريسم به صورت چشمگيري برتصميمات توريستي با مغيير هاي مختلفي از جمله(سن ،درامد،مسافت،و دسترسي به اينترنت) تاثير ميگذارد. متغيير هايي كه اين تصميم را تعديل ميكند ،به مرحله ي تصميم و نوع كالا وابسته است . اين يافته هاي نشان ميدهد كه اين رويكرد مبناي بهتري را براي ارزيابي و طراحي بهتر صحنه هاي تبليغاتي فراهم ميكند .

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول