ارزیابی و بازیابی ترکیب بازاریابی اجتماعی

قیمت | 5,600 تومان |
لاتین و ترجمه | 9صفحه |
word |
مقاله ترجمه شده :ارزیابی و بازیابی ترکیب بازاریابی اجتماعی
چکیده:
این مقاله نقش چهارمدل ترکیبی فروش ps رادر بازاریابی اجتماعی مورد بررسی قرار میدهد.وبا بحث بر روی 1:بازسازی ترکیب بازاریابی در روند کلی نظم بازار و 2:ویژگیهای بازاریابی اجتماعی ، یک ارزیابی و بازیابی ترکیب ارزیابی اجتماعی را ضروری میداند.و نگاه مختصری را برچهار مدل ترکیبی فروش ارائه میدهد.وانتقادهایی بر روی این چهار مدل ps ،بررسی شده است.چهار مدل ترکیبی فروش ps برای کاربرد در زمینه بازاریابی اجتماعی منسوخ شده و رویکرد جدیدی برای این امر پیشنهاد شده است.مطرح شده که یک رویکرد توسعه یافته از قبیل تفکر ارتباطی و فعالیتهای گسترده اجتماعی یک رویکرد مناسبتری را ارائه خواهند داد.با تکیه کمتر برروی چهار مدل ps ،واستفاده بیشتراز ترکیب بازاریابی اجتماعی به حرفه و تحقیق بازاریابی اجتماعی کمک خواهد کرد.
خرید این محصول
خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید
پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)
09189431367
امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است