ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی بوسیله MCDM فازی

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی بوسیله MCDM فازی

ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی بوسیله MCDM فازی

این بررسی تئوری فازی را برای ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی بکار برده است. کیفیت خدمات از خواص متفاوتی تشکیل شده است در میان آنها ویژگی های غیر ملموس برای اندازه گیری سخت می باشد. این شاخصه ها موانع پاسخ دهندگان به تحقیق را معرفی می کند. برای غلبه بر این مشکل، تئوری فازی را برای اندازه گیری عملکرد مورد استفاده قرار داده ایم. با بکار گیری AHP در بدست آوردن وزن معیارها و TOPSIS برای رتبه بندی، جنبه های  مهم کیفیت خدمات که ملموس هستند و آخرین آن همدردی است را پیدا کردیم. ویژگی های مهم تواضع، امنیت و راحتی هستند.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول