اثر تناسب کشور مبدأ بر ارزیابی کالا توسط مشتری در اتحادهای استراتژیک برند برون مرزی

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :اثر تناسب کشور مبدأ بر ارزیابی کالا توسط مشتری در اتحادهای استراتژیک برند برون مرزی

چکیده فارسی:

این مقاله اثر تناسب کشور مبدا را بر نگرش مشتری بررسی کرده و در می یابد که اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی (SBA) یک استراتژی ورودی حیاتی برای برند میزبان و برند شریک است. به طور ویژه اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی (SBA) اثرات مشارکتی مثبتی را به وجود می آورد، هنگامی که تصاویر موجود ازکشورها تصاویر مناسبی باشند. به علاوه برند شریک که تقریباً از تصویر کشور نامناسبی رنج می برد، قادر است کشور مبدأ را تعدیل کرده و تصویر مناسبی برای برند و همچنین ارزیابی کالای مصرف کننده را بدست دهد. تحلیل میانجی گری نقش اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی (SBA) را بررسی کرده و پیشنهاداتی را برای تحقیقات آینده ارائه می دهد.

کلمات کلیدی:تناسب کشور مبدا، تصویر کشور، اتحاد استراتژیک برندهای برون مرزی، تناسب برند

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول