اثر برنامه پاداشی در القای رفتارهای مطلوب مشتری

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :اثر برنامه پاداشی در القای رفتارهای مطلوب مشتری

چکیده فارسی

برای شرکت های موظف به خدمات ،برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، تلاش ها بر مدیریت تقاضا ، فرایندهای خدماتی و کارکنان بخش خدمات متمرکز شده است. با وجود این که مشتریان نقش مهمی در فرایند خدماتی دارند ، تلاش کمی برای مدیریت مشتریان در به پایان رساندن آن صورت گرفته است. در همین حال، نگرانی هایی در مورد تاثیر منفی بالقوه بر رضایت مشتری با تلاش این شرکت برای هدایت رفتار مشتری در جهت منافع شرکت بیان شده اند. کم کردن این تاثیرات منفی بر مشتری در این تلاش ها بسیار حیاتی است. در این مطالعه، یک برنامه پاداش مشتری به عنوان رویکرد احتمالی مشتری ، و آزمودن تجربی تاثیرگذاری آن پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این، تاثیر درک مشتری از نام گزاری شرکت را برای بهره وری از میزان رفتار داوطلبانه مشتری در جهت منافع شرکت ، آزمایش می کنیم. تاثیر ارزیابی عادلانه ی برنامه پاداش در پذیرش مشتری از این برنامه نیز مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت، تاثیر ویژگی های مشتری (هدف از خرید) و ویژگی های پاداش (نوع و زمان بازخرید) در اثر برنامه پاداش ارزیابی می شوند. یافته های حاصل از این پژوهش به گسترش ادبیات خدمات مدیریت خدمات کمک می کند و بینش ارزشمندی به مدیران خدمات در مورد استفاده از یک برنامه مشتری در جهت مطابقت بهتر عرضه و تقاضا ارائه می دهد.

چکیده لاتین

For capacity-constrained service firms, efforts to balance supply and demand have been centered on the management of demand, service processes and service employees. Despite the significant role customers play in the service process, few attempts have been made to manage customer roles toward that end. Meanwhile, concerns have been expressed about the potential negative impact on customer satisfaction by the firm\'s effort to steer customer behaviors for the firm\'s benefit. Thus, it is crucial to minimize these undesirable customer effects in such an attempt. In this study, we propose a customer reward program as a possible customer approach and empirically test its effectiveness.

 

Further, we test the impact of customer understanding of the firm\'s entitlement to profit upon the degree of the customer\'s voluntary behavior for the firm\'s benefit. The effect of justice evaluations of the reward program on customer adoption of the program is also examined. Finally, effects of customer characteristic (purchase purpose) and reward attributes (type and redemption timing) on the reward program\'s effectiveness are evaluated. Findings of this study contribute to the extension of the service capacity management literature, and offer service managers valuable insights about using a customer program as a means to better match supply and demand.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول