اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

چکیده فارسی

مقالة حاضر شرحی اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بکار برده است. هدف از این مطالعه ترکیب کردن خدمات وفاداری برند را به عنوان یک نتیجه از ارزیابی مصرف کنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعمیم مدل (SBV) اصلاح شده در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده های نظرسنجی آنلاین در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارک و نروژ (به ترتیب شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام شد. یافته های پیشین نشان می دهند که شواهد برند به طور قابل توجهی رضایت مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد، نگرش و وفاداری رفتاری نسبت به نام های تجاری خدمات مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، برخلاف یافته های پیشین، عناصر ارتباط کنترل شده (یعنی تبلیغات و ترویج ها) هیچ تاثیری بر رضایت مشتری با نام های تجاری خدمات ندارد. با این حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقیم و قابل توجهی ادراک مشتریات از ابعاد گوناگون برند و نگرش کلی آنها نسبت به برند را شکل می دهد. 

چکیده لاتین

The present paper uses a modified version of the Service Brand Verdict (SBV) model. The objective of the study is to incorporate service brand loyalty as an ultimate dependent measure seen as the outcome of consumers' evaluation of various service brand dimensions and communication, and test the generalizability of the modified SBV model in two different service sectors and cultural settings. Two studies using on-line survey data were conducted in Denmark and Norway in two different service industries (airlines and banks respectively). Previous findings suggesting that brand evidence significantly influences consumer satisfaction, attitude and behavioural loyalty towards service brands were confirmed. Moreover, contrary to previous findings, controlled communication elements (i.e. advertising and promotions) did not have any influence on customer satisfaction with service brands. However, the same communication elements directly and significantly shaped customers' perceptions of the various brand dimensions and their overall attitude towards the brand.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول