Halal Food Marketing A Case Study on Consumer Behavior of

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :Halal Food Marketing A Case Study on Consumer Behavior of

چکیده

آگاهی جهانی از محصولات حلال در حال افزایش است. اندونزی یک بازار بزرگ برای محصولات حلال بوده و به تنظیم قوانین خاصی به منظور اطمینان حاصل کردن از حلال بودن محصولات پرداخته است. پویایی های اخیر بر اهمیت درک دانش ناشی از رفتار مصرف کننده در مورد محصولات حلال اصرار می ورزند. مطالعه حاضر درصدد توصیف رفتار مصرف کننده، به خصوص در حوزه مصرف مواد غذایی تهیه شده از مرغ می باشد که از محبوبیت بالایی در کشور اندونزی برخوردار هستند. مطالعه موردی در یوگیاکارتا[1] و اطراف آن انجام شد. یافته  ها نشان می دهد که حلال بودن مواد غذایی برای مصرف کنندگان مهم است، اگر چه اهمیت این معیار بعد از طعم و مزه مواد غذایی قرار دارد. دانش مصرف کننده در مورد مواد غذایی حلال در میان گروه های مختلف مصرف کننده کاملا متفاوت به نظر می رسید، اما آنها بر این مفهوم توافق داشتند که دین و همچنین تغذیه از عوامل مؤثر بر تصمیم گیری مصرف کنندگان در حوزه مصرف مواد غذایی حلال بوده اند.

واژگان کلیدی: بازاریابی، حلال، رفتار مصرف کننده، مواد غذایی تهیه شده از مرغ



 

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول