چارچوبي براي رتبه بندي خدمات كلود

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :چارچوبي براي رتبه بندي خدمات كلود

چکیده فارسی :

شبكه هاي كلود(cloud)، انقلابي را در صنعت فناوري اطلاعات بوجود آورده است .اين شبكه ها، دسترسي هايي را به زير ساخت ها و برنامه هاي خدماتي بر اساس وجه مشترك ارائه مينمايد. به عنوا مثال،تعدادي از شركت ها نظير IBM،Microsoft،Google و Amazon، شروع به ارائه خدمات مختلف كلود به مشتريانشان كرده اند.با توجه به گستردگي خدمات كلود،خيلي سخت است كه تصميم بگيريم كه مشتريان از كدام خدمات استفاده خواهند كرد و مبناي انتخابشون چيست. در حال حاضر،چارچوبي وجود ندارد كه به مشتريان اجازه دهد تا ارائه هاي كلوود را ارزيابي نمايند وبتوانند آنها را بر اساس كيفيت خدمات موردنياز كاربران طبقه بندي نمايند. در این کار ما یک چارچوب و مکانیزمي را در نظر ميگيريم كه  کیفیت و اولویت هاي خدمات كلوود را اندازه ميگيرد. چنین چارچوبی می تواند تاثیر قابل توجهی را  به دنبال داشته باشد و يك رقابت سالمي را بين ارائه دهندگان كلوود به وجود آورد كه اين كار منجر به رضايت از سطح خدمات ميشود و كيفيت خدمات به كاربران را توسعه ميدهد. ما در اينجا چارچوب رده بندي شده اي بصورت عملي با استفاده از یک مطالعه موردی نشان داده ايم.

کلمات کلیدی : شبکه های کلود ، اندازه گیری خدمات ،کیفیت خدمات ، میزان رضایت از سطح خدمات

چکیده انگلیسی:

Cloud computing is revolutionizing the IT industry by enabling them to offer access to their infrastructure and application services on a subscription basis. As a result, several enterprises including IBM, Microsoft, Google, and Amazon have started to offer different Cloud services to their customers. Due to the vast diversity in the available Cloud services, from the customer’s point of view, it has become difficult to decide whose services they should use and what is the basis for their selection. Currently, there is no framework that can allow customers to evaluate Cloud offerings and rank them based on their ability to meet the user’s Quality of Service (QoS) requirements. In this work, we propose a framework and a mechanism that measure the quality and prioritize Cloud services. Such a framework can make a significant impact and will create healthy competition among Cloud providers to satisfy their Service Level Agreement (SLA) and improve their QoS.Wehave shown the applicability of the ranking framework using a case study.

Keywords: Cloud computing ; Service measurement ; Quality of service ; Service level agreement

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول