جوامع عمل در یک سازمان توسعه چابک نرم افزاری، با توزیع گسترده- مورد اریکسون

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :جوامع عمل در یک سازمان توسعه  چابک  نرم افزاری، با  توزیع گسترده- مورد اریکسون

چکیده فارسی :

موضوع: جوامع عمل- گروه هایی از متخصصان که موضوع و یا علایق مشترکی را داشته و به طور گروهی در صدد  غنی سازی دانش خود هستند- می توانند  بخش مهمی از پذیرش  چابکی و نابی به ویژه در سازمان های بزرگ باشند.

هدف: در این مقاله،  مطالعه ای در خصوص  چگونگی  پذیرش استفاده از جوامع عمل  توسط یک سازمان بزرگ درون اریکسن با 400 نفر در 40 تیم اسکروم در سه مکان به صورت بخشی از تبدیل آن ها از سازمان  با محوریت برنامه های سنتی به چابک و ناب می باشد.

روش ها: ما داده ها را توسط 52 مصاحبه نیمه ساختاری در دو مکان و مشاهدات بدون  شرکت کننده طولی از تبدیل طی  بیش از 20 مکان در یک دوره دو ساله جمع آوری کردیم.

نتایج: سازمان دارای 20 جامعه عمل CoPs بود که به صورت هفته ای یا دو هفته ای و بر اساس  نیاز جمع آوری می شوند. CoPs  دارای اهداف مختلفی نظیر به اشتراک گذاری، یادگیری، هماهنگی، کار فنی و توسعه سازمانی می باشد. نمونه هایی از CoPs شامل شرکت های جوامع هماهنگی ویژگی برای هماهنگی بین تیم های  کاری با ویژگی یکسان، یک CoP مربی برای بحث در  خصوص چالش ها و موفقیت های اجرای چابکی و کمک به  بهبود پیوسته سازمانی یک CoP سر هم پیوسته برای  حذف موانع از جریان و جوامع عمل تولید کننده ها برای به اشتراک گذاری عملیات توسعه کالا می باشد. فاکتور های موفقیت جوامع شرکت موفق شامل موارد زیر می باشند: داشتن موضوع و هدف خوب، رهبر دلسوز، دستور کار مناسب، صداقت و یکپارچگی در تصمیم گیری،  جامعه باز، ابزار های پشتیبانی، ریتم مناسب، و مشارکت همگانی در صورت نیاز. پشتیبانی سازمانی در بر گیرنده ایجاد یک جو پشتیبان و ارایه یک زیرساخت مناسب برای CoPs است.

نتیجه گیری: در یک سازمان، CoPs ابتدا برای پشتیبانی تبدیل چابک و به عنوان بخشی از اجرای اسکروم توزیعی  استفاده شد. با پیشرفت و افزایش تبدیل، CoPs نقش پشتیبانی از پیشرفت های سازمانی را ایفا کرد. CoPs به یک مکانیسم اصلی موفقیت اجرای بزرگ مقیاس چابکی در سازمان موردی تبدیل شده است که به کاهش برخی از مهم ترین مشکلات تبدیل چابکی کمک می کند.

چکیده انگلیسی:

Context: Communities of practice—groups of experts who share a common interest or topic and collectively want to deepen their knowledge—can be an important part of a successful lean and agile adoption in particular in large organizations.
Objective: In this paper, we present a study on how a large organization within Ericsson with 400 persons in 40 Scrum teams at three sites adopted the use of Communities of Practice (CoP) as part of their transformation from a traditional plan-driven organization to lean and agile.
Methods: We collected data by 52 semi-structured interviews on two sites, and longitudinal non-participant observation of the transformation during over 20 site visits over a period of two years.
Results: The organization had over 20 CoPs, gathering weekly, bi-weekly or on a need basis. CoPs had several purposes including knowledge sharing and learning, coordination, technical work, and organizational development. Examples of CoPs include Feature Coordination CoPs to coordinate between teams working on the same feature, a Coaching CoP to discuss agile implementation challenges and successes and to help lead the organizational continuous improvement, an end-to-end CoP to remove bottlenecks from the flow, and Developers CoPs to share good development practices. Success factors of well-functioning CoPs include having a good topic, passionate leader, proper agenda, decision making authority, open community, supporting tools, suitable rhythm, and cross-site participation when needed. Organizational support include creating a supportive atmosphere and providing a suitable infrastructure for CoPs.
Conclusions: In the case organization, CoPs were initially used to support the agile transformation, and as part of the distributed Scrum implementation. As the transformation progressed, the CoPs also took on the role of supporting continuous organizational improvements. CoPs became a central mechanism behind the success of the large-scale agile implementation in the case organization that helped mitigate some of the most pressing problems of the agile transformation.


 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول