بررسی آموزش الکترونیک از طریق عوامل وابسته به تقلید (ممتیک) انتولوژی

توضیحات محصول

مقاله ترجمه شده :بررسی آموزش الکترونیک از طریق عوامل وابسته به تقلید (ممتیک) انتولوژی

چکیده فارسی :

اثبات شده است که سیستم های آموزش الکترونیک به عنوان مبنایی در چندین حوزه از آموزش نسل سوم و شرکت های تجاری می باشد. مزایای قابل توجه زیادی برای افرادی که به صورت انلاین آموزش می بینند همانند راحتی، قابل انتقال بودن، انعطاف پذیری و هزینه ها، وجود دارد. به هر حال سرعت و تغییر پذیری دانش امروزی به دلیل رشد قابل مشاهده شبکه ارتباطی جهانی، نیازمند روش های آموزشی جدیدی می باشد که مشخصه های بیشتری را همانند سازمان دهی اطلاعات، بازدهی، انسجام کاری، و شخصی سازی می باشد. این مقاله سیستم اموزش الکترونیکی جدید چند بخشی را به همراه نمایش اطلاعات و محاسبه تقلید برای مدیریت اطلاعات پیچیده و بدون ساخت مطرح می کند، که به توصیف آموزش الکترونیک می پردازد. مشخصا با تمایز آن از روش های مشابه دیگر، طرح ما از 1) انتولوژی ( هستی شناسی) برای ایجاد روش مناسبی به منظور مدلسازی اطلاعات در مورد محتوای آموزشی و فعالیت ها، و 2) عوامل تقلید همانند جستجوگرهای هوشمند به منظور ایجاد تجربه های آموزش الکترونیک شخصی و به موقع که نیازهای خاص آموزش گیرندگان را تامین می کند، استفاده می کند. روش مطرح شده، از طریق استفاده از پلاجین های نرم افزاری چندبخشی برای پایگاه اموزش الکترونیک صنعتی به دنبال آزمایش برای تایید طرح تقلیدی ما از نقطه نظر انعطاف پذیری، بازدهی و قابلیت همکاری، تست می گردد.

چکیده انگلیسی:

E-Learning systems have proven to be fundamental in several areas of tertiary education and in business companies. There are many significant advantages for people who learn online such as convenience, portability, flexibility and costs. However, the remarkable velocity and volatility of modern knowledge due to the exponential growth of the World Wide Web, requires novel learning methods that offer additional features such as information structuring, efficiency, task relevance and personalization. This paper proposes a novel multi-agent e-Learning system empowered with (ontological) knowledge representation and memetic computing to efficiently manage complex and unstructured information that characterize e-Learning. In particular, differing from other similar approaches, our proposal uses (1) ontologies to provide a suitable method for modeling knowledge about learning content and activities, and (2) memetic agents as intelligent explorers in order to create ¿in time¿ and personalized e-Learning experiences that satisfy learners’ specific preferences. The proposed method has been tested by realizing a multi-agent software plug-in for an industrial e-Learning platform with experimentations to validate our memetic proposal in terms of flexibility, efficiency and interoperability.

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول