حسابداری برای مدل های تجاری شرکت اپل

توضیحات محصول

مقدمه ی مقاله :حسابداری برای مدل های تجاری شرکت اپل

چکیده فارسی:

در مورد این موضوع خاص نویسندگان حسابداری در شرکت اپل یک مدل تجاری جدید را برحسب ظرفیت آن ایجاد کردند و به واسطه آن توانستند سودی را از چرخه عرضه جهانی آن مدل به دست آوردند. نویسندگان در این زمینه بحث کردند که تعدادی دلیل در رابطه با این مساله وجود دارد مثلا این که چرا مدل تجاری اپل ممکن نیست مناسب باشد و در نتیجه در پاسخ به این سوال مقدار وسیعی جنبه های غیر وابسته اجتماعی و اقتصادی رفتار شرکت را نشان می دهند که در جستجوی بخش ها و زنجیره های ارزش در درون بنگاه های اقتصادی و مالی هستند که حد و حدودهای لازم را در این زمینه گزارش می کنند در حالی که جانشین هزینه و ریسک می شود

مقدمه :

شرکت اپل به خاطر CEO Steve Jobs معروف گردید که او وضعیت های تصویر سازی حسی را با تولید کردن و بازاریابی کردن محصولات دیجیتال به خصوص آیفون و آپدها را به دست آورد که در نتیجه تکنولوژی های بسیار پیشرفته را از این طریق در اختیار مشتریان قرار داد. محصولات ابداعی جدید همراه با انطباق شان با مدل تجاری اپل توانستن ارزش کسب کنند و در نتیجه طیف هایی برای بازگشت سرمایه گذاران به این عرصه را ایجاد کردند. با توجه به ارزش سهم ایجاد شده این وضعیت را می توان تحت عنوان موفقیت آشکار و عالی معرفی کرد. در ارتباط با این موضوع خاص، نویسندگان حساب های گوناگونی را در مورد ماهیت و گستره تغییر شکل مدل تجاری اپل ایجاد کردند. این حساب ها باعث توجه متناقضی برحسب چگونگی دست یافتن هم زمان مدل تجاری اپل به ارزش همراه با گزارش کردن حد و حدود مالی شرکت ها و جایگزین کردن آن با هزینه و ریسک شده است. این فرایند مربوط به جایگذاری اجتماعی و اقتصادی غیر وابسته به کارکنان است زیرا در زمانی مشابه چنان چه ارزش به دست آمده ارتقا می یابد تهدیدهایی نیز منجر به ویرانی اپل در حال مستحکم شدن می شود. مجموعه دوم مقالات در ارتباط با این موضوع خاص، ایده ای را در ارتباط با غیر عملکردی بودن نتایج اجتماعی اقتصادی مدل های تجاری برای شکل دادن خط مشی گسترش می دهد. چهار مقاله اول در ارتباط با موضوع خاص به صورت خاصی در مورد مدل تجاری اپل می باشد: چگونه اپل ادامه می یابد و تا چه وسعتی اپل مناسب می باشد.

Abstract

In this special issue the authors account for the Apple Inc innovative business model in terms of its capacity to create and capture value from its global supply chain. The authors argue that there are a number of reasons why the Apple business model may not be sustainable and more broadly explore the dysfunctional social and economic aspects of corporate behavior that seeks to fragment and elongate global value chains to capture value within the firms financial reporting boundary whilst displacing cost and risk

 

خرید این محصول

 
 زرین پال   
 
 

خواهشمنداست در صورت عدم دریافت فایل به با یادداشت کردن کد رهگیری و مراجعه به بخش پیگیری سفارش ها با زدن کد رهگیری فایل خود را مجددا دریافت کنید در غیر این صورت جهت هر گونه مشکل با شماره ذیل پیامک و یا تلگرام بدید

پشتيباني 24 ساعته (پيامك و تلگرام)

09189431367 

امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب میسر است


 

سوالات و نظر شما در مورد این محصول